Στη ενότητα ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις προβολές της ταινίας 13 Εγκλήματα Ζητούν Ένοχο (The Wrong Man) στην τηλεόραση και τους κινηματογράφους σε όλη την Ελλάδα. Περιλαμβάνει ημέρες και ώρες προβολών, το τηλεοπτικό κανάλι ή τους κινηματογράφους καθώς και τις ειδικές εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ταινία.
- Ηθοποιοί : Χένρι Φόντα, Βέρα Μάιλς, Άντονι Κουέιλ, Χάρολντ Τζ. Στόουν, Ναχμία Περσόφ, Τάρζαν Κούπερ, Άλφρεντ Χίτσκοκ, Ντορίν Λανγκ, Νόρμα Κόνολι, Έσθερ Μιντσιότι, Φράνσις Ριντ, Τσαρλς Ειντμαν, Βέρνερ Κλέμπερερ, Χένρι Μπέκμαν, Πέγκυ Γουέμπερ, Ντέιτον Λύμμις
- Σκηνοθεσία : Άλφρεντ Χίτσκοκ
- Σενάριο : Μάξγουελ Άντερσον, Άνγκους ΜακΦέιλ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ:
Η ταινία The Wrong Man, του Άλφρεντ Χίτσκοκ είναι ένα νεο-νουάρ αστυνομικό θρίλερ, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Χένρι Φόντα και η Βέρα Μάιλς.
Όπως αναφέρει και ο σκηνοθέτης, που εμφανίζεται για να προλογίσει την ταινία του, είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα και το σενάριο στηρίχθηκε στο βιβλίο του Μάξγουελ Άντερσον, The True Story of Christopher Emmanuel Balestrero.
Ο Εμανουέλ “Μάνι” Μπαλεστρέρο, που υποδύεται ο Χένρι Φόντα, είναι ένας καθολικός Ιταλός μουσικός, που εργάζεται στο Stork Club και ζει με τη γυναίκα του, που υποδύεται η Βέρα Μάιλς και τα δύο του παιδιά.
Η αμοιβή του Μάνι είναι μόλις αρκετή για να βιοπορίζονται. Έτσι όταν η γυναίκα του χρειαστεί χρήματα για μια θεραπεία στον οδοντίατρο, θα απευθυνθεί στην ασφαλιστική τους εταιρεία για να ζητήσει δάνειο.
Όσο βρίσκεται εκεί όμως, ένας υπάλληλος αναγνωρίσει στο πρόσωπό του, τον ληστή που λήστεψε δύο φορές την εταιρεία.
Ο Μάνι θα συλληφθεί και θα οδηγηθεί στη φυλακή ενώ παράλληλα εμφανίζονται στοιχεία που τον τοποθετούν και σε άλλα εγκλήματα στην περιοχή.
Η γυναίκα του Μάνι δεν αντέχει το σοκ, αδυνατεί να δεχτεί την ενοχή του και παθαίνει κατάθλιψη, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε ψυχιατρική κλινική.
Η ταινία 13 Εγκλήματα Ζητούν Ένοχο γυρίστηκε σε πολλές αυθεντικές τοποθεσίες της Νέας Υόρκης και αποτελεί ένα πολύ διαφορετικό έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ.
Η ταινία The Wrong Man, είχε επιρροή στο έργο πολλών σκηνοθετών, όπως ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Επιρροές από το έργο του Χίτσκοκ είναι εμφανείς στη σκηνοθεσία της ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε Ο ταξιτζής (Taxi Driver, 1976).