Στη ενότητα ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις προβολές της ταινίας Το Όνομα του Ρόδου (The Name of the Rose) στην τηλεόραση και τους κινηματογράφους σε όλη την Ελλάδα. Περιλαμβάνει ημέρες και ώρες προβολών, το τηλεοπτικό κανάλι ή τους κινηματογράφους καθώς και τις ειδικές εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ταινία.
- Ηθοποιοί : Σον Κόνερι, Φ. Μάρεϊ Άμπραχαμ, Κρίστιαν Σλέιτερ, Ελία Μπάσκιν, Χέλμουτ Κουαλντίγκερ, Ρον Πέλμαν, Βαλεντίνα Βάργκας
- Σκηνοθεσία : Ζαν-Ζακ Ανό
- Σενάριο : Άντριου Μπίρκιν, Τζέραρντ Μπραχ, Χάουαρντ Φράνκλιν, Αλαίν Γκοντάρ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ:
Η κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Ουμπέρτο Έκο.
Ο Άντσο της Μελκ, ο οποίος είναι πλέον σε μεγάλη ηλικία, θυμάται τον εαυτό ως νεαρό μαθητευόμενο υπό τον δάσκαλο του, τον Φραγκισκανό μοναχό Ουίλιαμ του Μπάσκεβιλ, κατά το ταξίδι τους στην μονή των Βενεδικτίνων το 1327 όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί συνάντηση των Φραγκισκανών με αντιπροσωπεία του Πάπα σχετικά με έννοιες της αποστολικής διακονίας. Η μονή είναι διάσημη για το συγγραφείο της, όπου οι γραφείς αντιγράφουν, μεταφράζουν ή εικονογραφούν βιβλία.
Στη μονή παραδόξως παρατηρούνται περίεργοι και ανεξήγητοι θάνατοι μεταξύ των μοναχών, μέσα σε συνθήκες που θυμίζουν σκηνικό αποκάλυψης.
Ο ηγούμενος θα ζητήσει την συνδρομή του Ουίλιαμ του Μπάσκερβιλ ο οποίος παρότι βρίσκεται εκεί για τους σκοπούς του συνεδρίου, τυχαίνει επίσης να είναι γνωστός για τις ερευνητικές του ικανότητες.
-Ο σκηνοθέτης αφιέρωσε 4 χρόνια στην προετοιμασία της παραγωγής της ταινίας, ταξιδεύοντας σε ΗΠΑ και Ευρώπη αναζητώντας τον τέλειο συνδυασμό ηθοποιών και προσώπων.
-Τόσο ο Έκο όσο και ο Ανό δεν ήθελαν αρχικά τον Κόνερι, λόγω της τυποποίησης που είχε με τον ρόλο του Τζέιμς Μποντ. Δεν βρήκαν όμως άλλο ηθοποιό που να ταίριαζε στον ρόλο και τελικά δόθηκε στον Κόνερι.
-Ο χαρακτήρας του Ουίλιαμ του Μπάσκερβιλ, είναι εμπνευσμένος από τον Σέρλοκ Χολμς και Το λαγωνικό των Μπάσκερβιλ, ενώ ο μοναχός Χόρχε και η βιβλιοθήκη της μονής είναι εμπνευσμένα από τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες και το διήγημα Η βιβλιοθήκη της Βαβέλ αντίστοιχα.
-Αν και στις Αμερικάνικες αίθουσες η ταινία δεν πήγε καλά εισπρακτικά, στην Ευρώπη είχε μεγάλη επιτυχία και απέφερε συνολικά πάνω από 77.000.000 δολάρια, έναντι του προϋπολογισμού της που ήταν 17,5 εκατομμύρια.