Στη ενότητα ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις προβολές της ταινίας Agora II – Δεσμώτες στην τηλεόραση και τους κινηματογράφους σε όλη την Ελλάδα. Περιλαμβάνει ημέρες και ώρες προβολών, το τηλεοπτικό κανάλι ή τους κινηματογράφους καθώς και τις ειδικές εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ταινία.
Agora II – Δεσμώτες
( 2020 )- Σκηνοθεσία : Γιώργος Αυγερόπουλος
- Σενάριο : Γιώργος Αυγερόπουλος
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ:
Το AGORÁ II – Δεσμώτες αφηγείται σε βάθος πέντε ετών, την ιστορία τριών συνεχόμενων κρίσεων που γνώρισε η Ευρώπη, με επίκεντρο την Ελλάδα.
Μια ιστορία που εξελίσσεται και ξεδιπλώνεται μαζί με τους χαρακτήρες της σε βάθος χρόνου, καθώς αυτοί έρχονται αντιμέτωποι με δύσκολες αποφάσεις, για να επιτύχουν έστω κάποιους από τους στόχους τους.
Πολύ πριν την κρίση του κορονοϊού, ήδη από το 2010, η Ελλάδα βρίσκεται σε μόνιμη κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Όντας το πιο πρόσφατο «πειραματόζωο» εφαρμογής νεοφιλελεύθερων συνταγών που επιβλήθηκαν από την Τρόικα κατά την κρίση της ευρωζώνης, έχασε το 25% του ΑΕΠ της (κάτι που ισοδυναμεί με περίοδο πολέμου), γνώρισε τη διάλυση του κοινωνικού κράτους, την αποσάθρωση του δημόσιου συστήματος υγείας και την άνοδο των ανισοτήτων και του φασισμού.
Ο Αυγερόπουλος, πέρα από την αποκλειστική πρόσβαση στην εθνική και διεθνή πολιτική σκηνή, ακολουθεί τις ζωές ανθρώπων από διάφορα κοινωνικά στρώματα, όπως ένα ζευγάρι προσφύγων από τη Συρία, μια μητέρα της οποίας το παιδί δολοφονήθηκε από μέλος της Χρυσής Αυγής, μία οικονομική μετανάστρια, έναν ΛΟΑΤ ακτιβιστή και έναν νέο γιατρό.
Με αφετηρία το 2015, ο αναγνωρισμένος κινηματογραφιστής Γιώργος Αυγερόπουλος
καταγράφει την κρίση του ευρώ, έχοντας εξασφαλίσει αποκλειστική πρόσβαση, με εικόνα και ήχο, στα παρασκήνια των διαπραγματεύσεων μεταξύ της τότε ελληνικής κυβέρνηση της Αριστεράς και των πιστωτών της χώρας.
Με αυτό το υλικό, που βλέπει το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά, ο θεατής καταφέρνει να συνδέσει τα χαμένα κομμάτια του παζλ εκείνων των
ημερών, αποκωδικοποιώντας ενέργειες που υπήρξαν καθοριστικές για τη διαμόρφωση του πολιτικού σκηνικού στην Ευρώπη.
Ωστόσο ο Αυγερόπουλος δεν μένει μόνο εκεί. Καταγράφει παράλληλα, την εξέλιξη της προσφυγικής κρίσης σε βάθος χρόνου, καθώς και τη συνακόλουθη άνοδο του εθνικισμού και του φασισμού σε μια ολοένα και πιο πολωμένη ελληνική κοινωνία.
Η ταινία κλείνει με την κρίση του κορονοϊού και με το πως αυτή έθεσε υπό αμφισβήτηση τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας καθώς – για άλλη μια φορά – και την «ευρωπαϊκή αλληλεγγύη».