Η Χρύσα Κατσαρίνη παρουσιάζει την νέα της stand up comedy παράσταση “Και τι Έλεγα;”
Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Κήπου
Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026
Ολόκληρη η παράσταση αφορά ένα και μόνο βράδυ. Αυτό της 6ης Μαϊου του 2012. Ένα καθοριστικό βράδυ.
Πρέπει να γνωρίζετε βέβαια πως η Χρύσα έχει διάσπαση προσοχής και για πρώτη φορά άφησε την διαταραχή της να πάρει τα ηνία.
Οπότε μπορεί και να μη μιλάει μόνο για το βράδυ της 6ης Μαΐου.
Σε κάθε περίπτωση αν είστε πραγματικοί φαν της δουλειάς της, είστε ασφαλείς.
Αντέξατε τα Αουτς! Δεν μπορεί να είναι χειρότερα.
Κείμενα-Σκηνοθεσία-Παρουσίαση: Χρύσα Κατσαρίνη








