Thessaloniki Tuning Show, το απόλυτο multi-event, που έχει καταστεί θεσμός για τους λάτρεις της αυτοκίνησης και του Motorsport, ανοίγει τις πύλες του στις 27, 28 και 29 Απριλίου 2018 στα περίπτερα 2, 3 και 17 του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ.
Η πιο λαμπερή γιορτή της αυτοκίνησης, θα προσελκύσει και πάλι όλους αυτούς, που ξέρουν ότι και φέτος θα δουν, θα απολαύσουν και θα θαυμάσουν το top of the top στο χώρο του αυτοκινήτου.
Πανίσχυρα αυτοκίνητα, ηχοσυστήματα πολλών DB, drift show, BMX show, έντονος ρυθμός, αδιάλειπτο interaction, δυναμική ατμόσφαιρα, νεανική ζωντάνια, πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, ψυχαγωγία, ενημέρωση και διασκέδαση είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της εκδήλωσης.
Η επιλογή του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ με τους κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους, την αναγνωρισιμότητα και την εύκολη πρόσβαση, τη δυνατότητα στάθμευσης για επισκέπτες και εκθέτες καθώς και η μεγάλη προσέλευση κοινού λόγω της λειτουργίας κι άλλων εκθέσεων (π.χ FRESCON) συμβάλλουν στο να καταστεί το THESSALONIKI TUNING SHOW το απόλυτο must-to-see event της πόλης μας.
Σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν
Συνδυάζοντας τα διαφορετικού χαρακτήρα πεδία που το συνθέτουν, το Thessaloniki Tuning Show έχει καταφέρει να τοποθετηθεί σαν ένα σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν που προσελκύει διεθνείς οίκους, δημιουργεί μια αναβαθμισμένη εμπειρία στον επισκέπτη, ενώ παρέχει πολύπλευρες προοπτικές προβολής, αποτελώντας ένα εργαλείο για τις επιχειρήσεις του κλάδου με πολλαπλά οφέλη.
Η ιστορία του έχει αποδείξει, ότι οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν έχουν αποκομίσει άμεσο όφελος από τις συμφωνίες που προέκυψαν στα πλαίσια της διοργάνωσης, αλλά και έμμεσα οφέλη από συνεργασίες και γνωριμίες.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Σηματοδοτώντας μια νέα εποχή υψηλών standards και ποιότητας, στο πλαίσιο της έκθεσης Thessaloniki Tuning Show, έχει προγραμματιστεί η διεξαγωγή ποικίλων παράλληλων ψυχαγωγικών και διαγωνιστικών εκδηλώσεων, που στοχεύουν να ενημερώσουν, να εκπαιδεύσουν αλλά και να εμπνεύσουν, φροντίζοντας για τη διασκέδαση των επισκεπτών, εξασφαλίζοντας παράλληλα στον επαγγελματία την άνετη και απευθείας παραγωγική επαφή με τους επισκέπτες – υποψήφιους πελάτες.