Οι Slaughter to Prevail φέρνουν το “Grizzly” στην Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2026!
Το απόλυτο φαινόμενο του deathcore επιστρέφει πιο δυνατό από ποτέ!
Οι Slaughter to Prevail ξεκινούν καλοκαιρινή περιοδεία σε Ηνωμένο Βασίλειο & Ευρώπη το 2026, παρουσιάζοντας το νέο τους άλμπουμ “Grizzly” που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2025 μέσω της Sumerian Records.
Με εκατομμύρια streams και κομμάτια όπως Russian Grizzly in America, Viking, 1984 και Song 3 να σαρώνουν παγκοσμίως, το συγκρότημα συνεχίζει να αποδεικνύει γιατί θεωρείται μια από τις πιο ισχυρές δυνάμεις της σύγχρονης extreme metal σκηνής.
Με πάνω από 1,4 εκατ. μηνιαίους ακροατές στο Spotify, ιστορικό wall-of-death στο Hellfest και sold-out εμφανίσεις στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου, οι Slaughter to Prevail με τον τραγουδιστή Alex Terrible και τον κιθαρίστα Jack Simmons υπόσχονται μια αξέχαστη βραδιά για τους fans της deathcore μουσικής!
Το συγκρότημα ανακοίνωσε ότι θα κάνει παύση από τις περιοδείες το 2027 και 2028, οπότε αυτή είναι η ευκαιρία σου να τους δεις live, στη Θεσσαλονίκη στην Μονή Λαζαριστών!
Τα εισιτήρια κυκλοφορούν από 13 Μαρτίου στο Eventation.gr








