Ένα πολιτικό, ψυχολογικό θρίλερ για τη σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική πραγματικότητα και την αναμενόμενη μετα-δημοκρατία. Σε ένα τοπίο άμεσου μέλλοντος, αλλά και σκοτεινού μεσαίωνα, η άνοδος στην εξουσία, η κατάκτηση του στέμματος ή η αρχηγία του κόμματος, έχει τους ίδιους κανόνες εδώ και αιώνες. Ο Παναγιώτης Μέντης, μετά την Αδαμαντία, γράφει ξανά ένα έργο κατά παραγγελίαν για το Θέατρο Τέχνης, βασισμένο στον Μάκβεθ του Σαίξπηρ.
Σκηνοθεσία –Σκηνικό: Κωστής Καπελώνης
Μουσική : Kalliopi
Κίνηση – Βοηθός σκηνοθέτη : Φαίδρα Σούτου
Φωτισμοί & Στίχοι τραγουδιών (από τον Μάκβεθ του Σαίξπηρ): Κωστής Καπελώνης
Παίζουν : Ηρώ Κωστή, Γιάννα Μαλακατέ, Γιώργος Σταυριανός
Σημείωμα του σκηνοθέτη
Ένα πολιτικό, ψυχολογικό θρίλερ για τη σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική πραγματικότητα. Σε ένα τοπίο άμεσου μέλλοντος, αλλά και σκοτεινού μεσαίωνα, η άνοδος στην εξουσία, η κατάκτηση του στέμματος ή η αρχηγία του κόμματος, έχει τους ίδιους κανόνες εδώ και αιώνες. Ο Παναγιώτης Μέντης, μετά την Αδαμαντία, γράφει ξανά ένα έργο κατά παραγγελίαν για το Θέατρο Τέχνης, βασισμένο στον Μάκβεθ του Σαίξπηρ. Το έργο γράφτηκε ειδικά για τους ηθοποιούς που υποδύονται τους τρεις ρόλους και η παράσταση προσπαθεί να γίνει ένας χώρος πνευματικής, αλλά και χειρωνακτικής συνάντησης των συντελεστών της.
Ο Κύριος Μακ και η Κυρία Μπεθ, το ζεύγος ΜΑΚ-ΜΠΕΘ, είναι ένα δίπολο εξουσίας, που κυριαρχείται από το ερωτικό πάθος, αλλά και το πάθος της εξουσίας. Το τρίτο πρόσωπο του τριγώνου -μεταφυσικό και συγχρόνως οικείο και καθημερινό- σχολιάζει ή υφίσταται στο πετσί του το ανελέητο παιχνίδι των άρρωστων για εξουσία πρωταγωνιστών. Και αποδεικνύει ότι, ο καθημερινός άνθρωπος που προσπαθεί να διασωθεί μέσα στο πολιτικό βούρκο είναι ουσιαστικά ο πρωταγωνιστής του δράματος της Ζωής, εντελώς διαφορετικός από τους επίσημους πρωταγωνιστές: τα αναλώσιμα πιόνια της Ιστορίας, που αυταπατώνται, τυφλοί στ’ αυτιά, στα μάτια και στον νου.
Κωστής Καπελώνης