Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων Καλοκαίρι στο Μέγαρο, η Νάντια Κοντογεώργη σε μια υπέροχη συνεργασία με τον πιανίστα Αχιλλέα Γουάστωρ θα μας χαρίσουν μια βραδιά που θα την θυμόμαστε για καιρό, όπως μας υπόσχεται ο τίτλος της: A Night to Rememeber, το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020 στην πλατεία του Μεγάρου Μουσικής.
Βραδιές γεμάτες πολιτισμό, συναίσθημα και υπέροχες συναυλίες θα ζήσουμε χάρη στις εκδηλώσεις που διοργανώνει το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στους εξωτερικούς χώρους του και με την σύμπραξη εξαιρετικών καλλιτεχνών, που συμμετέχουν στην καλοκαιρινή αυτή δράση του.
Η σημαντική ερμηνεύτρια και ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη και ο διακεκριμένος πιανίστας Αχιλλέας Γουάστωρ σε ένα πρόγραμμα με εξαιρετικά τραγούδια του ελληνικού και διεθνούς ρεπερτορίου.
Νάντια Κοντογεώργη (Φωνή):
Η Νάντια (Αδαμαντία) Κοντογεώργη (Αθήνα, 5 Σεπτεμβρίου 1983) είναι Ελληνίδα ηθοποιός, παρουσιάστρια και τραγουδίστρια του μοντέρνου είδους.
Μεγάλωσε στην Αθήνα ενώ κατάγεται από τα Καλάβρυτα. Πέρασε στη Νομική Σχολή Αθηνών αλλά την εγκατέλειψε και ασχολήθηκε με την υποκριτική[1]. Είναι απόφοιτη της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής στη Δραματική σχολή του πανεπιστημίου Χάρβαρντ.[2]
Το ντεμπούτο της στη τηλεόραση το έκανε στη ηλικία των δεκατεσσάρων ετών, στη σειρά «Δανεικός Πατέρας». Ακολούθησε το 2005 η συμμετοχή της στη σειρά «Έρωτας». Την σεζόν 2014-2015 πρωταγωνίστησε στη τηλεοπτική σειρά Κάτω Παρτάλι του τηλεοπτικού σταθμού Mega, η οποία διακόπηκε λόγω οικονομικών δυσκολιών. Την τηλεοπτική σεζόν 2016-17 πρωταγωνίστησε στη σειρά Μην αρχίζεις τη μουρμούρα του τηλεοπτικού σταθμού Alpha[3].
Θεατρικά έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις «Θα Σε Πάρω Να Φύγουμε» (2013), «Πράματα και Θάματα» (2013-2014), «Ο Βιολιστής Στη Στέγη» (2005), «Chicago» (2012), για το οποίο μάλιστα υπήρξε υποψήφια το 2014 για το Βραβείο Μελίνα Μερκούρη (τιμητική διάκριση για τις γυναίκες ηθοποιούς) για την ερμηνεία της, όπως και πολλές άλλες. Τη σεζόν 2014-2015 πρωταγωνίστησε στο μιούζικαλ «Η Μελωδία της Ευτυχίας», σε σκηνοθεσία της Θέμιδας Μαρσέλλου.
Αχιλλέας Γουάστωρ (Πιάνο):
Ο Αχιλλέας Γουάστωρ γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Πιάνο και Ανώτερα Θεωρητικά στο Ωδείο Αθηνών απ’ όπου πήρε Δίπλωμα Πιάνου το 1996 με Α’ Βραβείο παμψηφεί και τιμητική διάκριση και στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα με τον Vladimir Kraniev στο Αννόβερο.
Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ ερμηνεύοντας έργα από το κλασσικό ως το σύγχρονο ρεπερτόριο, καθώς και έργα Ελλήνων συνθετών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Έχει συνεργαστεί ως σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και την Ορχήστρα Academica Αθηνών.
Το διάστημα 1997-2007 υπήρξε μόνιμο μέλος ως πιανίστας και ενορχηστρωτής της Κρατικής Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής (Κ.Ο.Ε.Μ.) με Καλλιτεχνικό Διευθυντή τον Σταύρο Ξαρχάκο. Από το 2008 ως το 2013 συνεργάστηκε με τη μεσόφωνο Αγνή Μπάλτσα σε μια σειρά συναυλιών στην Ευρώπη. Σαν συνθέτης έχει λάβει μέρος σε δύο Μπιενάλε Σύγχρονης Μουσικής (1992 στη Μασσαλία και 1996 στη Λισσαβόνα).
Κατά τη διεξαγωγή όλων των εκδηλώσεων θα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με βάση τις ισχύουσες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και τις υποδείξεις του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ. Τα κυριότερα σημεία είναι τα εξής:
– Επιτρέπονται μόνο καθήμενοι θεατές.
– Ανά δύο θέσεις πρέπει να υπάρχει κενός χώρος.
– Σε περίπτωση ομαδικής κράτησης, ο μέγιστος αριθμός ορίζεται στα τέσσερα άτομα με κενό χώρο από την επόμενη κράτηση.
– Θα πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον τριών μέτρων μεταξύ της σκηνής και της πρώτης σειράς θεατών.
– Κατά την είσοδο και έξοδο του κοινού, αλλά και όπου αλλού χρειάζεται, θα πρέπει να τηρούνται ουρές με αποστάσεις 1,5 μέτρου.
– Ο συντονισμός της ροής και η τοποθέτηση των θεατών στις θέσεις τους γίνεται υποχρεωτικά από ταξιθέτες.
– Η χρήση μάσκας από κάθε θεατή κατά την είσοδο και μέχρι την τοποθέτησή του στη θέση του, καθώς και κατά την έξοδό του, είναι υποχρεωτική.
– Η χρήση μάσκας κατά τη χρήση του ασανσέρ είναι υποχρεωτική.
– Δεν προβλέπεται διάλειμμα.
– Υπάρχει ισχυρή σύσταση για ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων.